Kwaliteitsborging
Kwaliteitsborging zal zowel het management als de klanten het vertrouwen geven dat aan de gewenste kwaliteitsnormen zal worden voldaan.
Het is de sleutel tot klantrelatiebeheer. Ons team helpt u bij het identificeren van doelen, het beoordelen van feedback van klanten en het implementeren van continue verbetering op basis van resultaten.
Door kwaliteitsborging te gebruiken, kunt u geld besparen en problemen oplossen voordat ze de klant bereiken of groter worden. Wij helpen u ervoor te zorgen dat uw product op tijd en binnen uw budget wordt geleverd.
Geef uw klanten het vertrouwen in de kwaliteit die ze verdienen.

Kwaliteitsborging In Actie

INTENSIEVE CONTROLE
Onze klant, een verzekeringsmaatschappij, had bestaande interne applicaties voor medewerkers. Ze hadden echter geen kwaliteitsborging in hun ontwikkelings- en implementatieproces, dus de functionaliteit bevatte vaak fouten. De eindgebruikers voerden oppervlakkige kwaliteitscontroles uit, maar ze waren geen experts en wisten ook niet hoe ze elk aspect van de applicatie gedetailleerd moesten controleren. In Time Tec ging naast de klant staan en voegde onshore en offshore QA-engineers toe aan hun bestaande teams. Toen de ontwikkelaars van de klant klaar waren met coderen, hebben onze ingenieurs de applicatie intensief en grondig doorgenomen om ervoor te zorgen dat de verwachte resultaten werden geproduceerd. Het In Time Tec-team probeerde de applicatie ook te breken om eventuele kwetsbaarheden aan het licht te brengen. De tijd van de eindgebruikers werd aanzienlijk vrijgemaakt omdat ze geen kwaliteitscontroles meer hoefden uit te voeren. Met meer diepgaande QA is de kwaliteit van alle applicaties verbeterd.

Kwaliteitsmanifest
Wij geloven in het openlijk delen van wat wij definiëren als kwaliteit met betrekking tot ons werk voor u, onze partners. Klik hieronder om ons kwaliteitsmanifest te downloaden.
LATEN WE IN VERBINDING KOMEN
ontdek hoe In Time Tec u kan helpen uw dromen vandaag nog waar te maken!